آلبوم زیبای مرسدس (موسیقی فیلم های مرسدس و شکار) ساخته ی مرحوم بابک بیاتBabak bayat - Mercedes
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید meanmusic_76@yahoo.com

javahermarket

آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه
پيوندها
نويسندگان
معنای موسیقی | موسیقی فیلم




Babak bayat - Mercedes

majid+entezami+image634212639792187500.jpg

موسیقی فیلم مرسدس به کارگردانی مسعود کیمیایی
ترانه مرسدس با اجرای پیانو
موسیقی فیلم شکار به کارگردانی مجید جوانمرد


شاعر ترانه زیبای فیلم از «ایرج جنتی عطائی» و خواننده آن «مانی رهنما» است . موسیقی متن فیلم « مرسدس » یکی از ماندگارترین ساخته های مرحوم «بابک بیات» است . کارگردان این فیلم «مسعود کیمیایی» است .
........................
«مرسدس»

كارگردان : مسعود كیمیایی
نویسنده : اصغر عبدالهی ، مسعود كیمیایی

آهنگساز : بابک بیات
.............................
بخشی از مصاحبه مرحوم بیات درباره موسیقی متن فیلم مرسدس :

"در فیلم مرسدس موسیقی ای كه من ساختم وقت بسیار بسیار كمی داشتم. این مشكلات بسیار است. آهنگساز در ایران خیلی دستش بسته است چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ زمان خواسته شده برای نوشتن كار. من كاركردن با كیمیایی را خیلی دوست دارم، چون وقتی نگاه می كند به آرامش چشمانش هم با آهنگسازش رفیق است. اگر آهنگساز دل بدهد، تمام لحظات را با آهنگساز هست. من مثلاً وقتی موسیقی عروسی خوبان را كار كردم گفتم كه باید كارگردان كنار من بنشیند تا من تم آن را بزنم. خیلی به سختی توانستم این هماهنگی را انجام بدهم. اما برای كیمیایی این طور نیست و لحظات كنار هم بودن را با كیمیایی زیاد داریم. اینها باعث شد كه من موسیقی فیلم مرسدس را ساختم اما ای كاش كه برای مرسدس من ده روز بیشتر وقت داشتم آن وقت موسیقی من خیلی بهتر می شد."
................................
خلاصه داستان :

اسفندیار به دلیل مریضی پدرش مامور می شود تا با مرسدس بنز به جای پدرش به كاشان برود. در این میان اسفندیار كه می بیند یك اتومبیل گران قیمت به دست آورده سفر را یك روز عقب می اندازد و تصمیم می گیرد به اتفاق دوستانش یك روز با این مرسدس خوش باشند. د ر طی روز اتفاق های ناخوشایندی برای اسفندیار و دوستانش رخ می دهد كه همگی از مرسدس متنفر می شوند و اسفندیار صبح روز بعد مرسدس را اول جاده كرمان به آتش می كشد.
.............................
ترانه «مرسدس»

با کوچه اواز رفتن نیست
فانوس رفاقت روشن نیست
نترس از هجوم حضورم
چیزى جز تنهایى با من نیست
وقتى تو نباشى من به من مشكوكم
به هر گل به هر سایه روشن مشكوكم
مشكوكم به اشك كبوتر مشكوكم
مشكوكم به خواب خاكستر مشكوكم
بى تو به كابوس و به رویا مشكوكم
به شعله به پروانه حتى مشكوكم
باز امشب فانوسی روشن نیست
با سوگ این شب یك شیون نیست
از كوكب تا كوكب خواموشی
شب هست و شوق شب كشتن نیست
ترسم نیست از دیوار از بن بست از سایه
تاریك تاریكم من از من میترسم
چرا دل ببندم به شب كوچه گردى
كه از این سكوت سترون میترسم
من از سایه هاى شب بى رفیقی
من از نارفیقانه بودن میترسم
مشكوكم به اشك كبوتر مشكوكم
مشكوكم به خواب خاكستر مشكوكم
با کوچه اواز رفتن نیست
فانوس رفاقت روشن نیست
نترس از هجوم حضورم
چیزى جز تنهایى با من نیست
شب هست و شوق شب كشتن نیست
................
منبع توضیحات : negahak.com

................
ترک های 1 تا 15 موسیقی فیلم مرسدس و 16 تا 21 موسیقی فیلم شکار است.
آلبوم کامل و تک ترک هال آلبوم از سرورهای Mediafire و 4shared
Password : www.soundtracks.ir

Mediafire Link | Album 128kb / Mediafire Link | Tracks 128kb /

4Shared Link - Selected Track 1 / 4Shared Link - Selected Track 2

این آلبوم توی ایران توسط "موسسه فرهنگی هنری پیغام سحر" منتشر شده
و میتونید برای حمایت از ناشر، نسخه اورژینال و با کیفیت آلبوم رو هم تهیه کنید.


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

rrss
ساعت15:26---28 ارديبهشت 1392
با سلام و خسته نباشید
میخواستم اگه براتون امکان داره موسیقی متن فیلم عروس اثر استاد بابک بیات رو هم برا دانلود بزارین
خیلی ممنون و سپاسگذارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 

javahermarket